Rooster

Abonnementen MI-Yoga! 2018:       

A.         € 35,00 per maand, 1 les per week;

B.         € 50,00 per maand, 1½ les per week;

C.         € 60,00 per maand, 2 lessen per week;

D.         € 112,50 per 10-rittenkaart, 3 maanden geldig (excl. Vakanties en feestdagen);

E.         € 137,50 per 10-rittenkaart, 6 maanden geldig (excl. Vakanties en feestdagen);

F.         € 15,00 per losse les;

G.        € 10,00 eerste proefles, tweede proefles is gratis binnen 2 weken afgenomen in combinatie met het afsluiten van een lidmaatschap en abonnement.

Zenmeditatielessen bij Zen.nl/Dussen door MI-Yoga! gaan volgens de richtlijnen van Zen.nl. Zie hiervoor www.zen.nl/dussen.

Algemene voorwaarden:

♦  Inschrijvingen gelden voor onbepaalde tijd, de minimale duur is 3 maanden, met een opzegtermijn van een maand en voor het einde van de lopende maand;
♦  Abonnementen kunnen alleen schriftelijk worden opgezegd;
♦  In de prijs is rekening gehouden met feestdagen en vakantiedagen volgens de algemene richtlijnen voor Nationale feestdagen en schoolvakanties in het Zuiden.
♦  Gemiste lessen kunnen op andere dagen en tijdstippen worden ingehaald (dit geldt niet voor gemiste lessen tijdens feest- en vakantiedagen);
♦  Voor alle abonnementen gelden eenmalige inschrijfkosten van 30 euro. Je ontvangt bij inschrijving hiervoor je eigen yogamat van goede kwaliteit in de gewenste kleur;
♦  Introductie aanbieding: 10 euro voor de eerste proefles. 2e proefles gratis bij gebruik binnen 2 weken en aanschaf van een abonnement;
♦  Leskaarten zijn niet overdraagbaar en worden niet gerestitueerd;
♦  Betaling van een abonnement geschiedt contant of per bankoverschrijving voorafgaand aan de eerste les van de maand;
♦  Mi-Yoga! behoudt zich het recht voor om het uurrooster te allen tijde en zonder uitdrukkelijke kennisgeving aan te passen;
♦  Mi-Yoga stelt zich niet aansprakelijk voor eventueel opgelopen materiële en/of letselschade tijdens de les;


Richtlijnen voor de les

[ Probeer op tijd aanwezig te zijn, zodat anderen niet gestoord hoeven te worden;

[  Draag gemakkelijke kleding;

[  Yoga doe je op blote voeten, houdt hier rekening mee en zorg dat je voeten schoon zijn;

[  Zorg ervoor dat je gedurende de dag voor en na de les voldoende water drinkt, tijdens de yoga drink je in principe niets;

[  Bij voorkeur doe je yoga op een lege maag en eet je uiterlijk 2 uur van te voren. Lukt dit niet, neem dan een kleine/lichte maaltijd;

[  Luister naar je lichaam en neem een moment van rust, als je voelt dat je dat nodig hebt;

[  Gebruik geen parfum of geparfumeerde lotions;

[  Licht de docent voor aanvang van de les in, wanneer je klachten of blessures hebt;

[  Raadpleeg je behandelend arts of fysiotherapeut over het volgen van dynamische en statische yoga lessen;